Trei din ecommerce

2014-09-05_1828Fac o mica comanda pe Metro online, vreo 5-6 produse. Dupa 5 zile, in lipsa oricarui semn de viata ii sun eu. “Maine ajunge la dvs!”. Perfect, zic eu. Dar nu ajunge asa ca sun din nou ziua urmatoare, ar fi fost a 7 a de la comanda. “Pai trebuia sa ajunga ieri”. Well, nu a ajuns ii comunic domnului de la telefon, deosebit de amabil promite ca verifica si ma suna, a doua zi ( a 8 a zi ) imi spune ca elementul principal din comanda nu este in stoc. Pai chiar in acest moment apare in stoc in magazinul dvs. Nu mai conteaza, nu, nu vreau restul produselor. Plus ca au renuntat sa mai anunte pe email cand vine comanda, ma trezesc cu baxurile la poarta. Nota bene: au o grija de invidiat la impachetare, pax-urile de 6 cola la 0.33 sunt puse cate 4 intr o cutie, invelite individual in materiale de protectie 🙂

Cumpar bilete online la Grand Cinema, ca de obicei, nu primesc biletele, am doar un numar de rezervare. Trebuie sa vin la cinema si sa stau la coada sa imi printeze biletele care sa le prezint la intrare. Nu era mai simplu sa am biletele si sa le prezint direct la intrare? Era, zice tanti la concierge, dar nu se poate. Nota bene: primesti bonus o punga de floricele pentru ca le ai comandat online.

Ottershop. Mi s au ponosit rau pantofii mei preferati de la Geox si am ochit un pret bun la o pereche similara. Fac comanda repejor, totul este ok. Dupa 2 zile primesc un sms ca sunt pe stoc si urmeaza sa mi comunice data livrarii. Mai trecura inca 2 zile si nu am fost anuntat. Poate sunt doar eu nebunul care fugeam la ora 22 la Fan sa duc (toate) comenzile sa ajunga a doua zi la clienti, dar totusi imi pare ca dureaza enorm chiar si in cazul in care imi veneau de la vre un magazin fizic din tara.

5 comments

  1. ALTEX VARZA

    Fac comanda la Altex de un laptop in perioada marilor reduceri de acum 2 saptamani, platesc online cu cardul in 12 rate , se preia comanda normal se primeste plata , dupa care primesc email ca s-a confirmat comanda.
    Astept 4 zile ca un fraier iar in a 5 zi plimesc un email scurt in care sunt informat ca produsul comandat de mine nu mai este pe stoc si nu voi primi produsul…..
    Vreau sa precizez ca acest produs erea redus cu 5 mil la altex , 4.8 mil la emag, 5.2 mil la domo in aceasi perioada rept ca ereau zile mari de reduceri la mai multe magazine iar eu am optat pt altex .
    Pana acum bataia de joc nu a fost suficienta, sun la altex si sunt informat ca banii cu care am cumparat respectiv cu cardul garanti in 12 luni vor fi inapoiati in 15 zile , timp in care banca mi-a retras comision de achitare in momentul tranzactiei (cumpararii) + dobanda in aceste 15 zile + 5 (cele in care am astepat comanda de la altex).
    Concluzia : am pierdut produsul , daca elegeam sa cumpar de la celalante magazine sigur nu se intampla asa ceva, am pierdut niste bani din card pt comisioane, iar magazinul ALTEX nu si-a cerut scuze pt acest gest oribil si lipsit de bun simt.
    Ce parere ai de aceasta situatie Serban ?

  2. Nu stiu exact cum functioneaza garanti in particular, dar, la tranzactiile cu card suma este blocata in contul tau iar transferul efectiv si inregistrarea comisioanelor aferente se face doar in momentul aprobarii tranzactiei si livrarii produsului. Poate ar merita sa vorbesti cu banca, din punctul meu de vedere tranzactia nu a fost efectuata.

    Am patit-o la altex, emag, cel si marketonline, produs in stoc si de fapt nu mai e, nimic deosebit, cel putin teoretic poti reclama la anpc, dar in majoritatea cazurilor TOS-urile care le bifezi in momentul comenzii acopera cam toate cazurile de gen.

  3. Ok mrs pt raspuns.
    Situatia este de domeniul trecutului din punctul meu de vedere.
    Oricum Altex a scazut foarte mult preturile si depaseste in oferte gigantul eMag, doar ca nu sunteti la fel de sociabili si atenti cum cunt cei de la eMag.

  4. @Florin trebuia sa le ceri sa ia legatura cu Garanti, sa le explice de ce nu s-a finalizat comanda , si sa anuleze tranzactia. Nu ar fi prima oara, se poate.

Comments are closed.