Campanie noua

Pe cat de imbucuratoare este intentia magazinelor de a incepe promovarea prin marketing afiliat, in multe cazuri campaniile sunt lansate dupa ureche fara un minim studiu prealabil.

Astazi facem un mic studiu pentru noua campanie Vesa.ro, al carui client (multumit) am fost in doua randuri.

  • Din motive care imi scapa advertiserii confunda descrierea campaniei cu cea a businessului si pun accent pe aspecte generale. De ce ar fi afiliatul interesat sa stie ca Vesa are 20 ani vechime?
  • O enumerare a produselor comercializate ar fi fost mult mai de ajutor.
  • Doar 2% comision in conditiile in care sunt preturi de fabrica si media pe fashion este 10% ?
  • “gama larga de instrumente de promovare ” 🙂 nu comentez 🙂
  • Permit FB dar nu Adwords, din punct de vedere al nisei, corect era invers. Plus ca nu ii vad sa aiba aduri active.

Urmariti cateva minute din ce va spun aici:

Dincolo de cifrele atractive ale retelei de afiliere restul informatiilor lipsesc. Personal consider ca magazinele au nevoie de un program mai agresiv de training ca si initiere in afiliere.