“Client return rate” in afiliere

Dupa cum spuneam in ultima mea prezentare “Mituri in afiliere”, dincolo de comision si recurenta exista multe alte aspecte pe care trebuie sa le luati in considerare in promovarea diverselor campanii.

Astazi vom discuta un pic despre numarul clientilor care se intorc in magazine. O descriere buna, poze de calitate, servicii decente si nu in ultimul rand un raport bun calitate/pret sunt motive pentru care un client alege sa revina cu o noua comanda intr-un magazin. Acest aspect este dincolo de controlul nostru ca si afiliat, dar perioada de recurenta a unor campanii de pana la 3 luni poate sa creeze un avantaj semnificativ, comisionul initial pentru noul client adus se poate multiplica de cateva ori pana la finalul recurentei.

Fashion Days a fost prima campanie care a “suferit” in aceste calcule, rata de client return fiind uriasa, a ales la un moment dat sa plateasca un comision diferentiat pentru un client nou versus client vechi, masura primita cu vehementa de afiliati.

Intr-un final poate fi o masura obiectiva daca faci calculele corecte doar ca este ceva mai dificil sa gasesti campanii care sa justifice o astfel de abordare, in urma cu vreo 3 ani erau la moda reducerile iar campaniile de gen justificau promovare in vederea recurentei. Astazi sunt prea putine optiuni dar va impartasesc una dintre ele, o campanie pe care nu am promovat-o (aproape) deloc pentru ca nu este foarte potrivita nisei mele dar care are rezultate excelente din prisma minimului efort depus: Vivre. Nu fac alte comentarii, va las doar tabelul cu statisticile pe o perioada indelungata.Comisioane afiliere Vivre

6 comments

  1. Off-Topic: Managementul celor de la Vivre este dezastruos. Lipsa comunicarii (am trimis acelasi mail de sapte ori in doua luni) cu afiliatii si plata intarziata a comisioanelor mi-au schimbat total parerea despre ei. NU SUNT SINGURUL care are probleme cu ei

  2. Da, toata lumea se plange, dar campania “insista” sa ramana top 10 in 2Parale, deci dincolo de minusuri, plusurile par sa fie clar mai interesante pentru afiliati.

  3. Da… “super management”. 🙂 Sunt cateva luni de cand am aplicat la campania lor ( pe doua conturi diferite ) si nu au avut niciun fel de reactie.

  4. Salut

    Eu va propun un subiect pe care vad ca-l ocoleste lumea, in general, traficul oganic. Probabil ca ati auzit de fermele de linkuri, adica, ar fi imposibil sa nu fi auzit, facand afiliere. Avand in vedere ca ne indreptam catre luna mai, o noua luna de update la google, poate deschideti un subiect pe aceasta tema. Eu sunt foarte interesata de subiect. Studiez problema de ceva vreme si n-am ajuns la niciun rezultat. Actualizarea automata pe site-uri noi, inseamna moarte sigura. Descriere preluata, inseamna moarte sigura. Sincer, mi-ar place si o astfel de implicare din partea 2parale, nu doar pe Ad Words. Si noi, astia cu trafic organic incercam sa fim buni afiliati.

    Prelucrarea manuala a feed-urilor reprezinta o solutie, daca n-ar fi advertiseri care sa scumpeasca produsul (chiar si in aceeasi zi), scriind ca l-au redus in fapt cu 50%. Sunt usor debusolata de aceasta problema, si credeti-ma, ma pricep la matematica destul de bine.

    Nu stiu daca astept neaparat un raspuns, mi-ar placea o discutie pe aceasta tema.

  5. Monica: exista solutii simple. Poti adauga produsele la nivel de titlu, poza, cod, pret, link aff. Descrieri ca si text original si complementar le faci manual. Astfel la actualizarea de feed tragi doar informatiile care le doresti, eventual poti trage doar pretul, ca sa ti dau un exemplu mai exagerat.

    Discutand strict de organic eu consider ca este loc enorm inca pe long tail uri sau chiar pe cautari simple dar cu conversie maxima: pantofi albi, rochii scurte negre, etc. Continut de calitate, un seo on page de bun simt si un pic de miscare social media fac minuni pe termeni de gen.

Comments are closed.