Afiliere fashion – Tips&Tricks Black Friday

black fridayAdvertiser

  • Server stabil, hosting de calitate = BF intr-o singura zi: Concentrezi toata actiunea si promovarea in acelasi interval, de preferat in parale cu marii retaileri pentru a prinde “evenimentul media”
  • Nu face reduceri generale! Personalizeaza-ti promotiile cu procente diferite functie de produse. 80% reducere la rochia roz si 40% reducere la camasile albe.
  • Alege 5-10 produse din cele foarte cautate si acorda-le discounturi de exceptie. Nu conteaza stocul 😉 dar aliniaza-le in cap de lista pentru orice forma de promovare.
  • Asigura-te ca ai un landing page dedicat Black Friday, in cel mai rau caz, un filtru pentru promotii.
  • Refuza comenzile telefonice! Nu ai timp! Directioneaza publicul catre site si rezuma-te la suport
  • Repeta dupa mine: nu urmaresc profit, caut clienti noi.
  • Anunta-ti din timp afiliatii si ofera-le informatii esentiale: data si ora incepere eveniment, durata si cele 5-10 produse “amiral” in oferta ta. Nu uita ca sunt partenerii tai cei mai buni
  • Realizeaza cel putin un set de bannere atractive pentru eveniment in dimensiunile: 300×250, 120×160, 160×600, 468×60 si 728×90 Esti in nisa “fashion”, designul este foarte important.
  • Fa un efort si recompenseaza cel mai/cei mai activi afiliati in campania ta: cele mai multe vanzari, cel mai mult trafic, cea mai mare vanzare. Ofera o rochita sau un accesoriu ca si premii pentru afiliati ce dezvolta concursuri. Ai ocazia sa fi remarcat si testat de alti afiliati din 2Parale.
  • Asigura-te ca stii ce isi doreste un afiliat de la un affiliate manager

Afiliat

  • Nu actiona haotic, nu promova orice, nu publica liste de magazine “participante la Black Friday”
  • Urmareste statisticile si informatiile oferite de retea, apoi intocmeste doua liste: magazinele performante pentru tine si magazinele care ai vrea sa le testezi.
  • Contacteaza magazinele preferate, prezinta-te si spune-le in cateva cuvinte ce intentionezi sa promovezi, solicita url landing page si (macar) cateva produse cu discounturile aferente.
  • Asigura-te ca promovezi produse care vor fi interesante pentru profilul publicului tau!
  • Pregateste-ti materialul promo si vizeaza strict landing page-uri. Risti sa directionezi  catre pagina de produs si aceasta sa fie out-of-stock dupa 1h.
  • Daca promovezi pe Facebook, pregateste-ti din timp postarile: text, link si fotografie de produs/banner. Daca esti sigur de stabilitatea magazinului ( se intampla sa mai pice din motive de trafic intens ) iti poti programa postarile din timp direct in pagina sau prin aplicatii.
  • Nu te lasa impresionat de premii! Nu iti canaliza tot efortul catre o campanie pe care nu o cunosti, poti sa ai adversari puternici intre afiliatii care testeaza campania respectiva de mult timp. Dar poate fi o motivatie suplimentara sa incerci conversia.
  • Magazinul permite comenzi telefonice de BF? Forget it! Nu merita promovat, procentul celor care vor incerca sa comande astfel va fi mult peste medie.
  • Orb! Asteapta-te sa nu ai access la statistici live in timpul Black Friday asa ca tine-te de planul initial, vei putea masura mai tarziu.

5 comments

  1. Ultimul sfat pt afiliati e foarte bun! Anul trecut nu am tinut cont de faptul ca s-ar putea ca statisticile sa nu functioneze corect si dupa mai mult de jumatate de zi, imi apareau tot 0 comisioane. Nu imi venea sa cred ca toata munca mea de o saptamana a fost in van si am fost demotivat puternic. Aproape ca nu am mai facut nimic cateva ore bune, pana cand m-am uitat peste staticile individuale, unde apareau vanzarile si vandusem deja de vreo 30000 de lei.

  2. La afiliati, la primul punct ai zis asa: Nu actiona haotic, nu promova orice, nu publica liste de magazine “participante la Black Friday”

    Eu asa am facut si n-a fost rau.

    De ce crezi ca e naspa sa nu pui lista magazinelor participante la Black Friday?

  3. Nu am zis ca e naspa, era o recomandare. Personal nu o consider productiva, la fel cum te ai apuca sa pui linkuri spre indexul magazinului X sau Y in loc sa directionezi direct spre pagina produsului care il promovezi.

  4. La punctul 4 pentru afiliati ai spus “Asigura-te ca promovezi produse care vor fi interesante pentru profilul publicului tau!” . Cum stii ce produse sunt interesate pentru public? De obicei, nu produsele cu cele mai mari discount-uri sunt cele mai itneresante pentru public ?

Comments are closed.